ا
-
اسماعیلی، لیدا
شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفههای ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
اسمعیلی، محمد
فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعهپذیری سازمانی در سازمانهای آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
اصغر نژاد فرید، علی اصغر
تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]
-
اصغری، ملیحه
اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
افضل خانی، مریم
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیتهای پژوهشی( مراکز پژوهشسرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
افضلی، افشین
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری همافزا در مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
الطالبی، محمد حمزه منصور
ارزیابی رابطه بین مقولههای مدل شهروندی سازمانی در آموزشوپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]
-
المرشدی، ریاض حسین عبیس
ارزیابی رابطه بین مقولههای مدل شهروندی سازمانی در آموزشوپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]
-
امیری، مهدی
سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
ایران نژاد، پریسا
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
-
ایری، آسیه
واکاوی عناصر دوسو توانی کارافرینی در سازمان فنی و حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
ایمانی، محمدنقی
طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]
ب
-
باقری، مهدی
شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
بلیاد، محمد رضا
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
-
بهیان، شاپور
بررسی جامعهشناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]
پ
-
پرموز، مهناز
بررسی وضعیت مولفههای ارزشیابی کیفیت برنامهدرسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
پورجعفری شیرجوپشت، مهناز
ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]
-
پورصابری، رقیه
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
ت
-
تجری، طیبه
طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]
-
تعجبی، محمود
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری همافزا در مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
تقوایی یزدی، مریم
واکاوی عناصر دوسو توانی کارافرینی در سازمان فنی و حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
تقی پور، حسینعلی
طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارتهای ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]
-
تنهای رشوانلو، فرهاد
تحلیل کانونی رابطه سبکهای هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]
ج
-
جاهد، حسینعلی
شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
جمالی، اختر
شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفههای ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
جمالی زواره، شکوه
تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاهها [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
جنتی، رمضان
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیتهای پژوهشی( مراکز پژوهشسرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
جهانشاهی، روانبخش
بررسی جامعهشناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]
چ
-
چرابین، مسلم
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
ح
-
حسین مردی، زهرا
تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]
-
حسینی مهرآبادی، حکیمه سادات
اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
حقیقتیان، منصور
بررسی جامعهشناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
حنیفی، فریبا
بررسی وضعیت مولفههای ارزشیابی کیفیت برنامهدرسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
د
-
درخشان، نوشین
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
-
دلقندی، محمد
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
دهقان، حسین
بررسی جامعه شناختی پیامدهای نابرابری اجتماعی- اقتصادی بر آموزش و تعلیم و تربیت در استانهای غرب کشور (ایلام ،کردستان و کرمانشاه)یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 1، 1403]
ر
-
رادپور، فاطمه
طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارتهای ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]
-
رجبی جغرتین، محدثه
تحلیل کانونی رابطه سبکهای هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
رحمانی، جهانبخش
سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
رزقی شیرسوار، هادی
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیتهای پژوهشی( مراکز پژوهشسرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
رضاپور میرصالح، یاسر
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
رضایی، صادق
شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]
-
رنجدوست، شهرام
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیم و تربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403]
ز
-
زارعی، هاجر
ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]
-
زاهد بابلان، عادل
فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعهپذیری سازمانی در سازمانهای آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
س
-
سعادتمند، زهره
سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]
ش
-
شاطریان، فاطمه
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
شریفی، سعید
ارزیابی رابطه بین مقولههای مدل شهروندی سازمانی در آموزشوپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]
-
شریفی گل زردی، فاطمه
شناسایی مولفههای مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]
-
شکیبایی، زهره
ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]
-
شیخ ابادی، ایران
شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
ص
-
صابر گرکانی، افسانه
بررسی وضعیت مولفههای ارزشیابی کیفیت برنامهدرسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
صادقی، مهرداد
ارزیابی رابطه بین مقولههای مدل شهروندی سازمانی در آموزشوپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]
-
صفاریان همدانی، سعید
واکاوی عناصر دوسو توانی کارافرینی در سازمان فنی و حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
صفری، مریم
طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]
-
صمدیه، هادی
تحلیل کانونی رابطه سبکهای هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]
ط
-
طاهری، افسانه
تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]
ع
-
عبداله پور، محمد آزاد
تحلیل ویژگیهای روانسنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندیهای منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
عبداله زاده، مهدی
فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعهپذیری سازمانی در سازمانهای آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
عظیمی، محمد
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیم و تربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
علیزاده اصلی، افسانه
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی بازیمحور در دوره پیشدبستانی بر مبنای نظریه مونتهسوری [دوره 10، شماره 1، 1403]
ف
-
فرخ سرشت، بهزاد
طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارتهای ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]
ق
-
قائدی، یحیی
شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]
-
قادری شیخی آبادی، مریم
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری همافزا در مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
قورچیان، نادر قلی
شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفههای ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
ک
-
کارخانه، فروزان
بررسی جامعه شناختی پیامدهای نابرابری اجتماعی- اقتصادی بر آموزش و تعلیم و تربیت در استانهای غرب کشور (ایلام ،کردستان و کرمانشاه)یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
کریمی، محمد
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
کریمی خویگانی، روح الله
شناسایی مولفههای مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]
-
کیاکجوری، داود
طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارتهای ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]
ل
-
لرنی، منوچهر
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
م
-
محبی، علی
شناسایی مولفههای مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]
-
محکم کار، عاطفه
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
محمدی احمدآبادی، ناصر
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی بازیمحور در دوره پیشدبستانی بر مبنای نظریه مونتهسوری [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
محمدی کیا، محمدحسین
طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
محمدی نژاد گنجی، علیرضا
طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
محمدی نژاد گنجی، علیرضا
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
-
محمودی، عطاالله
مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
محمودی اصل، زینب
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
مدیری، محمود
طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
مرادی، امید
مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
منشئی، غلامرضا
تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاهها [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
موسی خانی، مرتضی
طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
میرشمسی، حمیده
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی بازیمحور در دوره پیشدبستانی بر مبنای نظریه مونتهسوری [دوره 10، شماره 1، 1403]
ن
-
نادی، محمدعلی
تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاهها [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
نجمالهدی، فاطمه سادات
شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]
-
نصیری، فخرالسادات
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری همافزا در مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
نظری، علی
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
نودهی، حسن
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
نیکوکار، اعظم
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]
ه
-
هدایی پور، سیده ریحانه
طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]
ی
-
یاراحمدی، یحیی
مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
یارعلی، کمال الدین
طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]
-
یوسف پور، ناهیده
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
-
یوسفوند، حسن رضا
بررسی جامعه شناختی پیامدهای نابرابری اجتماعی- اقتصادی بر آموزش و تعلیم و تربیت در استانهای غرب کشور (ایلام ،کردستان و کرمانشاه)یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
یوسفی تازه کند قشلاق، الناز
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیم و تربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403]